Hello Beauty Flat olovka za obrve

Od Hello Beauty branda ovaj puta kod mene ćete čitati o flat olovci za obrve. Olovka za obrve je toliki hit jer u trenu ocrta i popuni obrve 🙂 To nije ništa komplicirano i ne zahtjeva puno vremena. Dobila sam flat olovku za obrve u sivo-crnoj boji. Ta boja mi odgovara idealno iz razloga što mi je kosa prirodno tamna. U Hello Beauty asortimanu postoje tri vrste olovke za obrve:

  1. SIVO-CRNA

  2. SMEĐA

  3. SVIJETLIJE SMEĐA/KAVA

Nikad dosad nisam još koristila olovku za obrve, no za sve postoji prvi put. Trebamo voditi brigu oko obrva jer obrve su važne i čine poseban efekt na cijelome licu.

wp-image-2002608734jpg.jpg

Vrh olovke je lijepo zaobljen i prati liniju obrva tako da je i sama uporaba olakšana. Boja olovke je vrlo čvrsta i ne lomi se. Površina olovke je sivkasto-bijela, dok je unutrašnjost crne boje. Kad se olovka razmazuje ostavlja divan Olovka je lijepo dizajnirana i baš je praktična. Boja je fino pigmentirana i lijepo se ocrtava na obrvama. Vrh olovke prati luk obrve, te je sama upotreba vrlo jednostavna i ne zahtjevna. Olovka ostavlja bogati crni trag boje, te mi nije bilo potrebno dodatno prelaziti olovkom po već crtanom području. U samo par poteza obrva se iscrta i oblikuje bez ikakvih problema. Olovka se okretanjem gura van iz poklopca- nije ju potrebno šiljiti 🙂

wp-1479910912579.jpg

Nakon što sam iscrtala svoje obrve, one su mi bile postojane sve dok se nisam otišla tuširati. Postojanost je zahvalna, a ja sam vrlo zadovoljna. Boja mi se nije razmazivala po obrvama i uz obrve.

15226380_1086734878114440_896552911_n

 

Zadovoljna sam s ovom olovkom za obrve, pokazala se kao vrlo učinkovit i kvalitetan proizvod. Posebno mi se sviđa flat dizajn olovke koji omogućava pravilnu i ravnomjernu liniju na obrvama, a same obrve izgledaju kao da ih je uređivao profesionalac.

CIJENA 29,90 KN– klik

Fb stranica Hello Beauty: klik

PR*

Da li ste koristile Hello Beauty flat olovku za obrve?